Selma in Argentinië, Paraguay, Uruguay (2006)

Welkom op mijn reisblog over Argentinië, Paraguay en Uruguay in Zuid-Amerika. Hier volgen persoonlijke impressies van deze buurlanden, die ik met openbaar vervoer doorkruiste. Een deel van mijn avonturen staat in de door mij samengestelde landenreeksuitgave TE GAST IN Argentinië van Uitgeverij Informatie Verre Reizen (juni 2007, ISBN 978-90-76888-73-6).

dinsdag 7 november 2006

Korte tussenstop

Graag had ik jullie iets meer verteld over de stad Resistencia, niet meteen wat je zegt een toeristisch highlight. Maar: het is alweer dinsdag 12 uur en ik ga zo naar de busterminal voor een nieuwe etappe: vanavond hoop ik ongeschonden aan te komen in Asunción, de hoofdstad van Paraguay. Op zo'n 6 uur rijden vanaf hier. Zodra ik daar een internetmogelijkheid vind, zal ik in ieder geval mis padres een geruststellend mailtje sturen.

Nu veel groetjes van Selma, werk en geniet ze!

Posted by Picasa